Касьяненко, М. М. (2020) SMM: переваги та недоліки. Science, Research, Development (28). pp. 51-54.
![конф студ Баку-51-54.pdf [thumbnail of конф студ Баку-51-54.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
конф студ Баку-51-54.pdf
Download (128kB)
Abstract
В останні роки соціальні медіа стали всюдисущим та найважливішим засобом для соціальних мереж, обміну вмістом та доступу до Інтернету. Завдяки своїй надійності, послідовності та миттєвим особливостям соціальні медіа відкривають широке місце для таких підприємств, як інтернет-маркетинг. Маркетинг, який відбувається через соціальні медіа, відомий як маркетинг соціальних медіа. Маркетинг соціальних медіа дозволив компаніям легко, ефективно та миттєво охопити цільових споживачів. Крім того, маркетинг соціальних медіа також стикається з кількома проблемами в цій галузі. У цій статті йдеться про переваги та недоліки маркетингу соціальних медіа в сучасну епоху.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 27 May 2020 18:50 |
Last Modified: | 27 May 2020 18:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9171 |