Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

SMM: переваги та недоліки

Касьяненко, М. М. (2020) SMM: переваги та недоліки. Science, Research, Development (28). pp. 51-54.

[thumbnail of конф студ Баку-51-54.pdf] Text
конф студ Баку-51-54.pdf

Download (128kB)

Abstract

В останні роки соціальні медіа стали всюдисущим та найважливішим засобом для соціальних мереж, обміну вмістом та доступу до Інтернету. Завдяки своїй надійності, послідовності та миттєвим особливостям соціальні медіа відкривають широке місце для таких підприємств, як інтернет-маркетинг. Маркетинг, який відбувається через соціальні медіа, відомий як маркетинг соціальних медіа. Маркетинг соціальних медіа дозволив компаніям легко, ефективно та миттєво охопити цільових споживачів. Крім того, маркетинг соціальних медіа також стикається з кількома проблемами в цій галузі. У цій статті йдеться про переваги та недоліки маркетингу соціальних медіа в сучасну епоху.

Item Type: Article
Subjects: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 27 May 2020 18:50
Last Modified: 27 May 2020 18:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9171

Actions (login required)

View Item
View Item