Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Бінарні уроки як засіб формування міжпредметних компетентностей в умовах НУШ

Огульчанська, О. А. (2019) Бінарні уроки як засіб формування міжпредметних компетентностей в умовах НУШ. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6–8 червня 2019 р., м. Мелітополь). pp. 197-200.

[thumbnail of Ogulchanska_2019.pdf] Text
Ogulchanska_2019.pdf

Download (122kB)

Abstract

У статті розглядається питання доцільності проведення бінарних уроків як ефективного засобу формування міжпредметних компетентностей в умовах НУШ. Наголошено на тому, що НУШ – важлива реформа Міністерства освіти і науки, що передбачає полівекторний розвиток школяра, у першу чергу, як самостійної особистості, здатної до саморозвитку. Висувається теза про те, що бінарні уроки сприятимуть поглибленню і кращому розумінню міжпредметних компетентностей, що мають важливе значення у формуванні особистості.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Depositing User: Users 33 not found.
Date Deposited: 27 May 2020 13:35
Last Modified: 27 May 2020 13:35
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9157

Actions (login required)

View Item
View Item