Атрошенко, Т. Ю. (2019) Оптимізація виховного процесу під час позакласної роботи як одна з умов формування соціального досвіду учнів. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: зб. тез наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 26–27 квітня 2019 року), 2. pp. 76-79.
![Атрошенко Т.Ю._Тези.pdf [thumbnail of Атрошенко Т.Ю._Тези.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Атрошенко Т.Ю._Тези.pdf
Download (187kB)
Abstract
У період швидких змін у соціальному й політичному житті країни підростаючому поколінню необхідні орієнтири щодо того, як взаємодіяти в суспільстві. Від школи як осередку, в якому дитина проводить більшу частину свого часу, залежить, чи набуде вона позитивного соціального досвіду. Основною ланкою навчально-виховного процесу з формування соціального досвіду виступає позакласна виховна робота.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 26 May 2020 13:48 |
Last Modified: | 26 May 2020 13:48 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9114 |