Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства

Шквиря, Н. О. (2020) Теоретичні основи стратегічного маркетингу підприємства. Інфраструктура ринку (40). pp. 328-333. ISSN 2519-2868

[thumbnail of 59 (1).pdf]
Preview
Text
59 (1).pdf

Download (178kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто теоретичні основи
стратегічного маркетингу підприємства.
Узагальнено наукові засади сутності економічної категорії «стратегічний маркетинг» та розкрито організаційно-економічні
особливості використання стратегічного
маркетингу в системі управління підприємством. Зазначено, що стратегічний маркетинг являє собою процес оцінки впливу
зовнішніх чинників, вибір стратегічної позиції
на ринку з урахуванням цілей і розроблення
моделей адекватного реагування на вплив
зовнішніх і внутрішніх чинників із метою розроблення стратегічних рішень, що забезпечують цільову позицію на ринку. Основними
елементами системи стратегічного маркетингу автором виділено аналітичнопланову, функціональну, контролюючу підсистеми. Встановлено, що найважливішим
компонентом аналітично-планової підсистеми стратегічного маркетингу на етапах
встановлення цілей і ситуаційного аналізу
виступає аналіз стратегічної ситуації, в
якій знаходиться підприємство. Сформульовано роль стратегічного маркетингу
підприємства та визначено принципи його
реалізації.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Depositing User: Users 17 not found.
Date Deposited: 01 May 2020 03:02
Last Modified: 08 May 2020 12:48
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9066

Actions (login required)

View Item
View Item