Проценко, А. А. (2020) Роль педагогічної практики у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. Інноваційна педагогіка, 3 (21). pp. 92-96. ISSN 2663-6085
Проценко АА.pdf
Download (446kB)
Abstract
У статті автор мав спробу визначити
місце та значення педагогічної практики у
формуванні професійної компетентності
майбутніх учителів фізичної культури. Тому
педагогічна практика студентів – це одна із
найважливіших форм навчальної діяльності,
яка забезпечує формування професійних
компетентностей майбутнього вчителя.
Професійна компетентність майбутніх
учителів означає єдність теоретичної та
практичної готовності до здійснення професійних функцій та вирішення професійних завдань. Іншими словами, в умовах
компетентнісного підходу, не заперечуючи
значущість знань і вмінь, отриманих під
час аудиторного навчання, особливо необхідна здатність використовувати здобуті
знання в умовах професійної діяльності.
Таке розуміння потребує переорієнтації з
навчального процесу майбутніх педагогів на
безпосередньо результат освіти в діяльнісному вимірі. Педагогічна практика є початковим етапом у системі фахової підготовки,
першою ланкою практичного засвоєння
педагогічної професії. У цей період закладаються основи професійної діяльності
фахівців, які володіють науково-методичною
майстерністю викладання, практичними
уміннями і навичками; формуються професійні якості особистості вчителя-вихователя та інтерес до майбутньої професії.
Тому обов’язковою умовою навчально-виховного процесу вищого педагогічного закладу
у системі професійної підготовки майбутнього педагога є проходження педагогічної
практики, що сприяє формуванню творчого
ставлення студентів до майбутньої педагогічної діяльності, визначає ступінь їх професійної здатності та рівень педагогічної
спрямованості, забезпечує вдосконалення
основ професійної майстерності як важливої
якості особистості майбутнього педагога.
Зазначається, що компетентнісний підхід до професійної підготовки переносить
акцент із системи засвоєних майбутнім
фахівцем знань, вмінь та навичок на кінцеві результати, практичну готовність до
вирішення професійних завдань та реалізації професійних функцій. Тому педагогічна
практика є одним з найвпливовіших засобів
формування професійної компетентності
майбутнього вчителя фізичної культури,
що забезпечує занурення майбутніх учителів в умови реальної професійної діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання |
Depositing User: | Users 30 not found. |
Date Deposited: | 27 Apr 2020 08:08 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 07:46 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9021 |