Переверзєва, О. В. (2020) Формування педагогічної культури вчителя музичного мистецтва у процесі професійної підготовки. Інноваційна педагогіка, 3 (21). pp. 59-62. ISSN 2663-6085
Статья_Одесса.pdf
Download (286kB)
Abstract
Статтю присвячено дослідженню проблеми формування педагогічної культури вчителя музичного мистецтва, аналізу особливостей педагогічної діяльності, педагогічних здібностей, педагогічної майстерності вчителя. Педагогічна культура розглядається яĸ складова частина загальнолюдської культури, соціально-педагогічного явища особистості, професійної діяльності та спілкування викладача. У статті визначено і систематизовано загальнотеоретичні основи педагогічної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва.
Основною метою освіти є формування всебічно розвиненої гуманної особистості. Через систему освіти здійснюється долучення до культури нових поколінь. Основною функцією сучасного вчителя є формування учня яĸ багатовимірного суб’єкта культури. Це вимагає принципового оновлення
системи підготовки майбутнього вчителя і її орієнтації на розвиток особистості педагога, засвоєння способів педагогічної діяльності, оволодіння культурою і технологіями педагогічної роботи.
Педагогічна діяльність – це особливий вид діяльності освітнього процесу, який передбачає передачу досвіду і культури, накопичених людством, від старшого покоління до молодшого і з якої виникають всі результати освіти, водночас це особливий вид соціальної діяльності, якість якої утворює культуру педагогічної діяльності.
Одним із найбільш актуальних завдань підготовки майбутнього педагога стає формування його педагогічної культури. Високий рівень розвитку загальної культури – найважливіша умова підвищення ефективності та якості навчально-трудової діяльності, що сприяє самовдосконаленню і саморозвитку особистості педагога.
Аналіз філософської, історико-педагогічної та психолого-педагогічної літератури дозволяє зробити висновок про те, що педагогічна культура – це міра і спосіб творчої самореалізації особистості вчителя в різноманітних видах педагогічної діяльності та спілкування, спрямованих на освоєння і створення педагогічних цінностей і технологій. Педагогічна культура вчителя музичного мистецтва відображає творче ставлення
викладача до своєї праці, самовиховання і самоосвіти. Така позиція викладача повинна бути цілеспрямованою, системною і постійною.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4411 not found. |
Date Deposited: | 16 Apr 2020 12:38 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 07:45 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9000 |