Маркетинг як філософія бізнесу за сучасних умов господарювання

Єфіменко, Людмила and Островерхов, Владислав (2020) Маркетинг як філософія бізнесу за сучасних умов господарювання. In: IV Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Вища освіта – студентська наука – сучасне суспільство:напрями розвитку», 18, Київ.

[thumbnail of Матеріали конференції_2020-225-230.pdf] Text
Матеріали конференції_2020-225-230.pdf

Download (305kB)

Abstract

Маркетинг – комплексна система організації виробництва і збуту продукції, орієнтована на задоволення потреб конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку, вивчення внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства-експортера, розробки стратегії і тактики поведінки на ринку за допомогою маркетингових програм.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Depositing User: Users 17 not found.
Date Deposited: 02 May 2020 04:03
Last Modified: 20 May 2020 07:56
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8979

Actions (login required)

View Item
View Item