Єфіменко, Людмила and Островерхов, Владислав (2020) Маркетинг як філософія бізнесу за сучасних умов господарювання. In: IV Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Вища освіта – студентська наука – сучасне суспільство:напрями розвитку», 18, Київ.
Text
Матеріали конференції_2020-225-230.pdf
Download (305kB)
Матеріали конференції_2020-225-230.pdf
Download (305kB)
Abstract
Маркетинг – комплексна система організації виробництва і збуту продукції, орієнтована на задоволення потреб конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку, вивчення внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства-експортера, розробки стратегії і тактики поведінки на ринку за допомогою маркетингових програм.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 02 May 2020 04:03 |
Last Modified: | 20 May 2020 07:56 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8979 |