Складники та шляхи реалізації професійної надійності викладача фізичного виховання закладу вищої освіти в сучасних умовах

Іваненко, В. В. (2020) Складники та шляхи реалізації професійної надійності викладача фізичного виховання закладу вищої освіти в сучасних умовах. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (68). pp. 14-18. ISSN 1992-5786

[thumbnail of Іваненко ВВ.pdf] Text
Іваненко ВВ.pdf

Download (272kB)

Abstract

У статті висвітлено причини недостатньої фізичної підготовленості молоді в Україні, виявлено фактори підвищення ролі фізичного виховання та спорту в сучасному житті. Вирішення цього
питання у вищих навчальних закладах покладене на викладача фізичного виховання. Подано визначення професійної надійності викладача фізичного виховання. Під професійною надійністю викладача
фізичного виховання розуміємо здатність педагога зберігати працездатний стан, який характеризується безпомилковістю, продуктивністю та ефективністю його діяльності, що здійснюється під
впливом варіативних умов професійно-педагогічного середовища протягом навчального заняття.
Формулюванню визначення передував цільний аналіз низки підходів і поглядів на проблеми надійності.
Цей аналіз дав змогу розробити структурно-функціональну модель професійної надійності викладача
фізичного виховання. Головним структурним елементом цієї моделі є викладач, якого розглядаємо
на трьох рівнях: індивідуальному, суб’єктивному та особистісному. Професійна діяльність здійснюється під впливом варіативних умов професійно-педагогічного середовища, основними показниками
якого є: увага і організація праці, стимулювання праці, нормативні документи, спортивно-педагогічний колектив, студентська група та ін. Результатами взаємодії викладача із зовнішнім середовищем у процесі праці є показники: безпомилковість, ефективність та продуктивність, які у сукупності й вказують на його професійну діяльність. Становлення професіоналізму викладача фізичного
виховання вишу протікає в складних умовах поєднання в його діяльності двох напрямів роботи зі студентами. Перший стосується формування фізичної культури особистості, другий ̶ професійно-прикладної фізичної підготовки фахівця відповідно до обраної спеціальності. Саме питання становлення
педагогічної майстерності та професійної надійності викладача фізичного виховання у виші у зв’язку
з цим стає актуальною проблемою.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання
Depositing User: Users 30 not found.
Date Deposited: 06 Apr 2020 05:04
Last Modified: 08 Oct 2020 06:31
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8900

Actions (login required)

View Item
View Item