Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств

Застрожнікова, І. В. (2020) Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств. In: Міжнародна науково-практична конференція "Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки", 18, Луцьк.

[thumbnail of Konf_Lutsk_18.02.2020-56-58 (1).pdf] Text
Konf_Lutsk_18.02.2020-56-58 (1).pdf

Download (373kB)

Abstract

Розвиток аграрного потенціалу країни – запорука стійкого економічного зростання. Загалом, як свідчить міжнародний досвід, на сьогоднішній день необхідним є перехід від централізованої аграрної політики, сконцентрованої на аграрному секторі, до більш інтегрованої політики розвитку сільськогосподарських підприємств.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 17 not found.
Date Deposited: 01 Apr 2020 12:05
Last Modified: 01 Apr 2020 12:05
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8893

Actions (login required)

View Item
View Item