Застрожнікова, І. В. (2020) Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств. In: Міжнародна науково-практична конференція "Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки", 18, Луцьк.
![Konf_Lutsk_18.02.2020-56-58 (1).pdf [thumbnail of Konf_Lutsk_18.02.2020-56-58 (1).pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Konf_Lutsk_18.02.2020-56-58 (1).pdf
Download (373kB)
Abstract
Розвиток аграрного потенціалу країни – запорука стійкого економічного зростання. Загалом, як свідчить міжнародний досвід, на сьогоднішній день необхідним є перехід від централізованої аграрної політики, сконцентрованої на аграрному секторі, до більш інтегрованої політики розвитку сільськогосподарських підприємств.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 01 Apr 2020 12:05 |
Last Modified: | 01 Apr 2020 12:05 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8893 |