Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією

Журавльова, Л. С. (2019) Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (22). pp. 73-79. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Педагогика_(22)-73-79.pdf] Text
Педагогика_(22)-73-79.pdf

Download (260kB)

Abstract

У статті проаналізовано теоретико-методологічні засади
оптимізації корекційної роботи з молодшими школярами
із дисграфією. Зазначено, що мовленнєвий розвиток дітей
молодшого шкільного віку з труднощами формування письма
або його порушенням залежить від організації ефективного
корекційно-педагогічного процесу в закладах загальної середньої освіти, удосконалення якого доволі актуально й повинно ґрунтуватися на певних фундаментальних наукових
засадах. Розглянуто позиції вчених різних галузей щодо
парадигмального підходу, конкретизовано поняття
«парадигма», «підхід». Здійснено аналіз філософської,
психологічної і педагогічної літератури, який дав змогу
пояснити проблему дослідження з погляду поліпарадигмального підходу. Наголошено на тому, що
поліпарадигмальний підхід як складник стратегії комплексної роботи з мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією теоретично не розроблено.
Підкреслено пріоритетне поєднання двох освітніх
парадигм– антропологічної та гуманістичної.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 4438 not found.
Date Deposited: 27 Feb 2020 13:26
Last Modified: 24 Sep 2020 09:05
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8774

Actions (login required)

View Item
View Item