Журавльова, Л. С. (2019) Технологія роботи з батьками молодших школярів із дисграфією в контексті корекційно-педагогічного процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 53-62. ISSN 2219-5203
![Педагогика_(23)-53-62.pdf [thumbnail of Педагогика_(23)-53-62.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Педагогика_(23)-53-62.pdf
Download (320kB)
Abstract
У статті представлено технологію роботи з батьками молодших школярів із дисграфією в контексті комплексної роботи. Підкреслено, що однією з магістральних ліній
розвитку освіти в ХХІ столітті є партнерство сім’ї і школи, що сприятиме активнішому залученню батьків до виховання. Висвітлено питання взаємодії фахівців
і батьків молодших школярів в умовах закладу загальної
середньої освіти. Здійснено аналіз філософської, психологічної і педагогічної літератури, який дав
змогу визначити поняття «взаємодія». Визначено мету та
основні завдання роботи з батьками для створення необхідного мовленнєво-розвивального середовища
й надання їм теоретико-практичної бази знань, необхідної для забезпечення перманентності корекційно-педагогічного
супроводу дітей з труднощами формування писемного мовлення або порушеннями навичок письма.
Окреслено основні напрями співпраці вчителів початкових
класів, фахівців і батьків у контексті корекційно-педагогічного навчання. З’ясовано організаційно-педагогічні умови проведення просвітницької роботи з батьками.
Схарактеризовано компетентності, яких повинні набути батьки в процесі просвітницько-розвивальної діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4438 not found. |
Date Deposited: | 27 Feb 2020 11:29 |
Last Modified: | 24 Sep 2020 09:05 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8773 |