Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічні умови становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів

Кочкурова, О. В. and Федорова, О. В. and Єрмак, Г. В. (2019) Педагогічні умови становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 41-46. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 2731-Текст статті-6380-1-10-20200217.pdf] Text
2731-Текст статті-6380-1-10-20200217.pdf

Download (257kB)

Abstract

Стаття присвячена проблематиці професійного становлення майбутніх педагогів в ході професійного навчання. У статті розкрито сутність поняття «професійна ідентичність». За результатами теоретичного аналізу визначено, що професійна ідентичність – це динамічна система, яка формується у процесі професійної освіти та активного розвитку професійної компетентності. У професійному становленні педагога професійна ідентичність займає центральне місце, що є результатом усвідомлення своєї тотожності з професійною діяльністю та спільнотою, впевненості у своїй ефективності, відчуття себе як професіонала. Професійна ідентифікація педагога є невід’ємною складовою професійної свідомості особистості.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Depositing User: Users 15 not found.
Date Deposited: 26 Feb 2020 09:40
Last Modified: 26 Oct 2021 21:23
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8763

Actions (login required)

View Item
View Item