Викладання навчальної дисципліни "Історія та культура України": сучаасні виклики та перспективи

Таравська, Я. В. (2019) Викладання навчальної дисципліни "Історія та культура України": сучаасні виклики та перспективи. In: Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи сучасної науки та освіти».

[thumbnail of 1 частина-страницы-58-59.pdf] Text
1 частина-страницы-58-59.pdf

Download (1MB)

Abstract

Серед циклу гуманітарних дисциплін провідне місце у формуванні національної свідомості суспільства та створенні сприятливих умов для успішних державотворчих процесів безперечно належить навчальному курсу «Історія та культура України». Не залежно від професійної спрямованості академічної молоді, в умовах стрімких євроінтеграційних процесів започаткованих українською державою, важливо конструктивно підходити до забезпечення соціальної злагоди та єдності шляхом використання інноваційних підходів та вироблення нових підходів у процесі у викладанні історичних дисциплін. В сучасних умовах, коли відбувається стрімке поширення інформації за принципово новими способами, навчальна дисципліна «Історія та культура України» може забезпечити особливе місце України у європейській науковій спільноті.

Item Type: Conference or Workshop Item (Other)
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра історії та археології
Depositing User: Users 27 not found.
Date Deposited: 26 Feb 2020 07:37
Last Modified: 26 Feb 2020 07:37
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8751

Actions (login required)

View Item
View Item