Єрьоміна, Л. Є. (2019) Тренінгова робота з майбутніми фахівцями соціальної сфери. Проблеми освіти (93). pp. 246-256.
2019-Єрьоміна.pdf
Download (891kB)
Abstract
У статті відображено результати теоретичного аналізу тренінгу як практичного виду діяльності у підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери, з’ясовано ключові поняття проблеми. За результатами вивчення європейського досвіду акцентовано увагу на сутності професійної діяльності соціальних працівників в контексті розвитку соціальних компетенцій та соціального капіталу як факторів пошуку власної позиції у суспільстві. На основі опрацювання наукових джерел наголошено на важливості методу «доступу до досвіду», основу якого становлять такі принципи: інвестування в ефективне встановлення відносин з клієнтами; практика-принцип як використання сильної точки зору (спрямування проблем на їх вирішення); чутливість до організації та соціальних працівників, що базується на інформаційній та практичній підтримці самих фахівців соціальної сфери. Спираючись на аспекти емоційної праці соціальних працівників для розкриття змістовності тренінгової роботи, представлено ідейний зміст тренінгу «Область власної унікальності». Встановлено, що саме тренінг, як інструмент професійного розвитку майбутніх фахівців соціальної сфери, має стати підґрунтям для розроблення сучасної моделі підготовки за спеціальністю «Соціальна робота».
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 4349 not found. |
Date Deposited: | 20 Feb 2020 11:39 |
Last Modified: | 20 Feb 2020 11:39 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8747 |