Шквиря, Н. О. (2020) Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.
![ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-503-505 (1) (1) (1).pdf [thumbnail of ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-503-505 (1) (1) (1).pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-503-505 (1) (1) (1).pdf
Download (342kB)
Abstract
У сучасних умовах розвитку української економіки становлення ринку овочів в Україні відбувається на тлі певного економічного зростання, але в цій області існує багато невирішених проблем, зокрема збільшення обсягів виробництва і підвищення його ефективності. Формування ринку овочів відноситься до найважливіших задач і вимагає використання інструментів стратегічного маркетингу.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 11 Feb 2020 02:02 |
Last Modified: | 18 Feb 2020 07:36 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8726 |