Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства

Шквиря, Н. О. (2020) Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.

[thumbnail of ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-503-505 (1) (1) (1).pdf] Text
ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-503-505 (1) (1) (1).pdf

Download (342kB)

Abstract

У сучасних умовах розвитку української економіки становлення ринку овочів в Україні відбувається на тлі певного економічного зростання, але в цій області існує багато невирішених проблем, зокрема збільшення обсягів виробництва і підвищення його ефективності. Формування ринку овочів відноситься до найважливіших задач і вимагає використання інструментів стратегічного маркетингу.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
Depositing User: Users 17 not found.
Date Deposited: 11 Feb 2020 02:02
Last Modified: 18 Feb 2020 07:36
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8726

Actions (login required)

View Item
View Item