Лебедка, А. А. and Шквиря, Н. О. (2020) Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.
![ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-273-275 (1).pdf [thumbnail of ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-273-275 (1).pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-273-275 (1).pdf
Download (320kB)
Abstract
На сучасному етапі розвитку економіки все більше підприємств визнають розробку власної маркетингової стратегії однією з основних можливостей підвищення конкурентоспроможності. Дана позиція обумовлена тим, що будь- яке підприємство стикається зі змінами умов зовнішнього середовища, купівельної спроможності цільового сегмента, рівня конкурентоспроможності тощо.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 11 Feb 2020 02:02 |
Last Modified: | 18 Feb 2020 07:40 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8724 |