Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства

Лебедка, А. А. and Шквиря, Н. О. (2020) Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.

[thumbnail of ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-273-275 (1).pdf] Text
ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-273-275 (1).pdf

Download (320kB)

Abstract

На сучасному етапі розвитку економіки все більше підприємств визнають розробку власної маркетингової стратегії однією з основних можливостей підвищення конкурентоспроможності. Дана позиція обумовлена тим, що будь- яке підприємство стикається зі змінами умов зовнішнього середовища, купівельної спроможності цільового сегмента, рівня конкурентоспроможності тощо.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Depositing User: Users 17 not found.
Date Deposited: 11 Feb 2020 02:02
Last Modified: 18 Feb 2020 07:40
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8724

Actions (login required)

View Item
View Item