Марченко, О. А. and Неліпа, К. Г. (2018) Інноваційні підходи щодо здійснення брендингу у туристичних організаціях. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 12-14 вересня 2018 р.. pp. 44-46.
Марченко ОА_Неліпа КГ.pdf
Download (4MB)
Abstract
Основним завданням брендингу туристичної організації є формування і подальший розвиток у споживача позитивних асоціацій, пов'язаних з її торговою маркою. Бренд – це зобов'язання організації-продавця надати споживачеві туристичний продукт або послугу, що відповідають визначеному набору властивостей і переваг.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу |
| Depositing User: | Unnamed user with email marisyla@ukr.net |
| Date Deposited: | 17 Feb 2020 12:40 |
| Last Modified: | 17 Feb 2020 12:40 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8707 |




