Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Інноваційні підходи щодо здійснення брендингу у туристичних організаціях

Марченко, О. А. and Неліпа, К. Г. (2018) Інноваційні підходи щодо здійснення брендингу у туристичних організаціях. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 12-14 вересня 2018 р.. pp. 44-46.

[thumbnail of Марченко ОА_Неліпа КГ.pdf] Text
Марченко ОА_Неліпа КГ.pdf

Download (4MB)

Abstract

Основним завданням брендингу туристичної організації є формування і подальший розвиток у споживача позитивних асоціацій, пов'язаних з її торговою маркою. Бренд – це зобов'язання організації-продавця надати споживачеві туристичний продукт або послугу, що відповідають визначеному набору властивостей і переваг.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу
Depositing User: Unnamed user with email marisyla@ukr.net
Date Deposited: 17 Feb 2020 12:40
Last Modified: 17 Feb 2020 12:40
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8707

Actions (login required)

View Item
View Item