Модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами творчої проектної діяльності

Давидова, Світлана (2019) Модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами творчої проектної діяльності. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 1 (19). pp. 54-63. ISSN 2307-4914

[thumbnail of Давидова С. Модель формування проф.ї комп. майбутніх учителів образотворчого мист. засобами творчої проектної діяльності.pdf] Text
Давидова С. Модель формування проф.ї комп. майбутніх учителів образотворчого мист. засобами творчої проектної діяльності.pdf

Download (1MB)

Abstract

Мета статті полягає в уточненні змісту поняття «модель», обґрунтованні дидактичної моделі підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами творчої проектної діяльності та розкритті її концептуальної основи. Представлена модель складається ізтрьох взаємопов’язаних, систематизованих модулів: мотиваційно-діагностичного, навчально-професійного та рефлексивно-оцінного. Результатом впровадження моделі є сформована засобами творчої проектної діяльності професійна компетентність майбутніх учителів образотворчого мистецтва та готовність до впровадження проектних технологій у навчальний процес школи в умовах реалізації Концепції Нової української школи.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 13 Feb 2020 12:59
Last Modified: 13 Feb 2020 12:59
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8643

Actions (login required)

View Item
View Item