Давидова, Світлана (2019) Модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами творчої проектної діяльності. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 1 (19). pp. 54-63. ISSN 2307-4914
Давидова С. Модель формування проф.ї комп. майбутніх учителів образотворчого мист. засобами творчої проектної діяльності.pdf
Download (1MB)
Abstract
Мета статті полягає в уточненні змісту поняття «модель», обґрунтованні дидактичної моделі підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами творчої проектної діяльності та розкритті її концептуальної основи. Представлена модель складається ізтрьох взаємопов’язаних, систематизованих модулів: мотиваційно-діагностичного, навчально-професійного та рефлексивно-оцінного. Результатом впровадження моделі є сформована засобами творчої проектної діяльності професійна компетентність майбутніх учителів образотворчого мистецтва та готовність до впровадження проектних технологій у навчальний процес школи в умовах реалізації Концепції Нової української школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 13 Feb 2020 12:59 |
Last Modified: | 13 Feb 2020 12:59 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8643 |