Врубель, Г. Ф. (2019) Зміст і значення поняття "Диригентська компетенція" у творчому самовираженні педагога-музиканта. Педагогічна освіта: теорія і практика, 27 (2). pp. 175-179. ISSN ISSN 2309-9763
![Врубель_фахова_2019.pdf [thumbnail of Врубель_фахова_2019.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Врубель_фахова_2019.pdf
Download (779kB)
Abstract
У статті розкрито сутність і зміст понять “компетентність”, “компетентнісний
підхід”, “диригентська компетенція”. Автор окреслює способи формування фахової
компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах навчання у закладах
вищої професійної освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4449 not found. |
Date Deposited: | 03 Feb 2020 08:55 |
Last Modified: | 18 Jan 2021 17:00 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8581 |