Терещенко, С. В. (2019) Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів. Педагогічна освіта: теорія і практика, 27 (2-2019). pp. 121-127. ISSN 2309-9763
![Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів.pdf [thumbnail of Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів.pdf
Download (10MB)
Abstract
У статті розкрито феномен креативності, як особистісної якості людини, необхідної їй для творчості. Автор описує особливості школярів підліткового віку, їх прагнення до пізнання мистецтва та надає змістовні характеристики підліткової креативності. Креативність підлітків розглядається як інтегрована властивість, що поєднує асоціативно-образне мислення, творчу уяву, художню спостережливість та дає учню здійснити арт-самовираження засобами мистецтва. Дослідження означеної проблематики будується на основі актуальних методологічних підходів: холістсько-емерджентного, праксіологічного, середовищного, компетентнісного та особистісно-діяльнісного, у процесі розглядання яких автором виведено сутність креативності підлітків та розкрито її зміст.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4436 not found. |
Date Deposited: | 30 Jan 2020 14:30 |
Last Modified: | 18 Jan 2021 17:01 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8573 |