Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів

Терещенко, С. В. (2019) Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів. Педагогічна освіта: теорія і практика, 27 (2-2019). pp. 121-127. ISSN 2309-9763

[thumbnail of Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів.pdf] Text
Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів.pdf

Download (10MB)

Abstract

У статті розкрито феномен креативності, як особистісної якості людини, необхідної їй для творчості. Автор описує особливості школярів підліткового віку, їх прагнення до пізнання мистецтва та надає змістовні характеристики підліткової креативності. Креативність підлітків розглядається як інтегрована властивість, що поєднує асоціативно-образне мислення, творчу уяву, художню спостережливість та дає учню здійснити арт-самовираження засобами мистецтва. Дослідження означеної проблематики будується на основі актуальних методологічних підходів: холістсько-емерджентного, праксіологічного, середовищного, компетентнісного та особистісно-діяльнісного, у процесі розглядання яких автором виведено сутність креативності підлітків та розкрито її зміст.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4436 not found.
Date Deposited: 30 Jan 2020 14:30
Last Modified: 18 Jan 2021 17:01
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8573

Actions (login required)

View Item
View Item