Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Метод кроссенсу на уроках літератури: переваги й недоліки

Землянська, А. В. and Чистикова, М. І. (2019) Метод кроссенсу на уроках літератури: переваги й недоліки. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., (24-25 жовтня 2019 р., м. Суми), 3. pp. 178-181.

[thumbnail of Землянська_Чистикова_178.pdf] Text
Землянська_Чистикова_178.pdf

Download (125kB)

Abstract

Враховуючи мультизадачність і спрямованість на розвиток креативного мислення, вчителі поступово повертаються до популярних колись засобів наочності, синкретично поєднаних із інтерактивними методами і прийомами, у тому числі проектними технологіями. Метод кроссенсу за останні кілька років уже міцно укріпився в методологічній скарбниці сучасних учителів. Яскраві малюнки й образи, що складають основу ребусу, звертають на себе увагу, активізують пам’ять і процеси мислення, насамперед через свою форму квесту.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Divisions: Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра української філології та зарубіжної літератури
Depositing User: Users 33 not found.
Date Deposited: 30 Jan 2020 14:30
Last Modified: 30 Jan 2020 14:30
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8570

Actions (login required)

View Item
View Item