Землянська, А. В. and Чистикова, М. І. (2019) Метод кроссенсу на уроках літератури: переваги й недоліки. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., (24-25 жовтня 2019 р., м. Суми), 3. pp. 178-181.
![Землянська_Чистикова_178.pdf [thumbnail of Землянська_Чистикова_178.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Землянська_Чистикова_178.pdf
Download (125kB)
Abstract
Враховуючи мультизадачність і спрямованість на розвиток креативного мислення, вчителі поступово повертаються до популярних колись засобів наочності, синкретично поєднаних із інтерактивними методами і прийомами, у тому числі проектними технологіями. Метод кроссенсу за останні кілька років уже міцно укріпився в методологічній скарбниці сучасних учителів. Яскраві малюнки й образи, що складають основу ребусу, звертають на себе увагу, активізують пам’ять і процеси мислення, насамперед через свою форму квесту.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра української філології та зарубіжної літератури |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 30 Jan 2020 14:30 |
Last Modified: | 30 Jan 2020 14:30 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8570 |