Зотова, В. Г. and Копєйцева, Л. П. (2019) До проблеми інтеграції знань у процесі вивчення української літератури у сучасних закладах загальної середньої освіти. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф.,(24-25 жовтня 2019 р., м. Суми), 3. pp. 79-85.
Зотова_Копейцева_79.pdf
Download (139kB)
Abstract
У сучасних закладах загальної середньої освіти застосовується багато новітніх методик, спрямованих на ефективне засвоєння навчального матеріалу, розумовий, духовний, естетичний розвиток учнів, розвиток їх творчих здібностей, сприяння цілісному баченню природного й суспільного середовища. В умовах, коли обсяг навчальної інформації значно збільшився, особливу увагу привертає методика інтегрованого навчання, оскільки вона дає можливість комплексного засвоєння різногалузевих знань, розв’язання багатьох дидактично-методичних і виховних завдань.
Ключові слова: інтеграція знань, українська література, середня освіта, інтегроване навчання
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PN Література (Загальне) |
| Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра української філології та зарубіжної літератури |
| Depositing User: | Users 33 not found. |
| Date Deposited: | 30 Jan 2020 14:04 |
| Last Modified: | 30 Jan 2020 14:04 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8569 |




