Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: організація управління та маркетингове забезпечення

Пилипенко, А. А. and Фартушняк, О. В. and Пасічник, І. Ю. (2017) Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: організація управління та маркетингове забезпечення. Other. ФОП Лібуркіна Л. М., Харків.

[thumbnail of 2017_Pylypenko_enterprise competitiveness.pdf] Text
2017_Pylypenko_enterprise competitiveness.pdf

Download (5MB)

Abstract

Монографія являє собою дослідження теоретичних та практичних проблем управління конкурентоспроможністю продукції у тісному взаємозв’язку зі змінами кон’юнктури ринку та маркетинговою стратегії. Розроблено процедуру визначення рівня конкурентоспроможності продукції та науково-методичний підхід до обґрунтування керівних впливів системи управління нею. Суттєву увагу приділено розробці рекомендацій з підвищення ефективності використання маркетингового інструментарію в системі управління конкурентоспроможності продукції.
Рекомендовано для вчених-економістів, викладачів, аспірантів та студентів, фахівців підприємств, а також тих, хто цікавиться проблемами конкурентоспроможності продукції та маркетинговою стратегією.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Depositing User: Users 17 not found.
Date Deposited: 21 Jan 2020 02:03
Last Modified: 29 Jan 2020 11:30
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8561

Actions (login required)

View Item
View Item