Тарасова, В. А. (2019) Розвиток професійної компетентності вчителів в умовах освітніх трансформацій. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (3). pp. 363-369.
Тарасова_Стаття.pdf
Download (484kB)
Abstract
Суспільно-політичні й соціально-економічні зміни, що відбуваються на сучасному етапі розвитку України, зумовлюють посилення уваги до систематичного розвитку професійної компетентності вчителів. Зміна освітньої парадигми, що відбувається в Україні вимагає перегляду підходів професійної підготовки та перепідготовки учителя, адже «... зійшло з арени старе гасло про вчителя як про провідну фігуру навчально-виховного процесу, поступившись місцем ідеї ХХІ ст.: вчитель – це носій освітніх і суспільних змін». Високі вимоги, що висуваються державою до рівня професійної компетентності педагога нової формації – особистості, здатної до самовдосконалення, саморозвитку й креативності постійно вдосконалюються та підвищуються. Спонукають вчителів до систематичного підвищення кваліфікації, зумовлюють пошук нових, альтернативних напрямів професійної, фахової підготовки та постійного розвитку професійної компетентності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 4486 not found. |
Date Deposited: | 22 Jan 2020 12:24 |
Last Modified: | 16 Oct 2020 06:00 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8524 |