Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Розвиток професійної компетентності вчителів в умовах освітніх трансформацій

Тарасова, В. А. (2019) Розвиток професійної компетентності вчителів в умовах освітніх трансформацій. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (3). pp. 363-369.

[thumbnail of Тарасова_Стаття.pdf] Text
Тарасова_Стаття.pdf

Download (484kB)

Abstract

Суспільно-політичні й соціально-економічні зміни, що відбуваються на сучасному етапі розвитку України, зумовлюють посилення уваги до систематичного розвитку професійної компетентності вчителів. Зміна освітньої парадигми, що відбувається в Україні вимагає перегляду підходів професійної підготовки та перепідготовки учителя, адже «... зійшло з арени старе гасло про вчителя як про провідну фігуру навчально-виховного процесу, поступившись місцем ідеї ХХІ ст.: вчитель – це носій освітніх і суспільних змін». Високі вимоги, що висуваються державою до рівня професійної компетентності педагога нової формації – особистості, здатної до самовдосконалення, саморозвитку й креативності постійно вдосконалюються та підвищуються. Спонукають вчителів до систематичного підвищення кваліфікації, зумовлюють пошук нових, альтернативних напрямів професійної, фахової підготовки та постійного розвитку професійної компетентності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 4486 not found.
Date Deposited: 22 Jan 2020 12:24
Last Modified: 16 Oct 2020 06:00
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8524

Actions (login required)

View Item
View Item