Колокольчикова, І. В. (2019) Сегментування української плодово-ягідної продукції на міжнародному ринку. Приазовський економічний вісник, 5 (16). pp. 13-17. ISSN 2522-4263
4.pdf
Download (430kB)
Abstract
У статті розкрито сутність категорії «сегментування ринку» як процесу, виділено класичні підходи до принципів сегмен- тування на національному рівні. Висвітлено основні напрями проникнення на світові ринки, які досліджували науковці. Дове- дено передумови розвитку міжнародного ринку, його перспек- тив. У процесі міжнародної сегментації ринку плодово-ягідної продукції вивчено досвід провідних вчених з цього питання, запропоновано концепцію міжнародного сегментування ринку плодів та ягід за відповідними блоками. Ця концепція разом з виділенням етапів включає блоки з обґрунтованим переліком показників оцінювання та змісту самого процесу сегментації. Проаналізовано сучасний стан розвитку експортно-імпортних операцій українських товаровиробників з міжнародним ринком фруктів та ягід, встановлено позитивні тенденції.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
| Depositing User: | Users 17 not found. |
| Date Deposited: | 14 Jan 2020 02:03 |
| Last Modified: | 21 Jan 2020 09:10 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8509 |




