Горбань, С. and Придьма, А. (2019) Роль нестандартних уроків географії у сучасній школі. Актуальні проблеми вітчизняної науки: зб. статей студентів природничо-географічного факультету МДПУ імені Богдана Хмельницького. (2). pp. 29-33.
![Горбань Д_Придьма А.pdf [thumbnail of Горбань Д_Придьма А.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Горбань Д_Придьма А.pdf
Download (752kB)
Abstract
Нестандартні прийоми організації пізнавальної діяльності на
уроці є потужним засобом активізації навчально-пізнавальної
діяльності учнів з географії, узагальнення та систематизація
знань учнів, сприяє подоланню формалізму в знаннях учнів та
розвитку пізнавального інтересу до предмету. Особливо місце
в цьому займають дидактичні ігри.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 31 not found. |
Date Deposited: | 09 Jan 2020 12:42 |
Last Modified: | 09 Jan 2020 12:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8421 |