Логвіна-Бик, Т. А. and Мангуш, І. Ю. (2019) Формування дослідницьких вмінь у школярів при вивченні розділу "Рослини". Наука та освіта: досягнення та стратегії розвитку: Ч. 3 тези доп. XXII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 04 листопада. pp. 22-26.
![Формування дослідницьких вмінь.pdf [thumbnail of Формування дослідницьких вмінь.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Формування дослідницьких вмінь.pdf
Download (582kB)
Abstract
Навчання - це процес організації і управління засвоєння учнями системи знань про суспільство, природу, людину і розвиток на цій основі їх пізнавальних сил, наукового світогляду та позитивних людських якостей. Дослідницькі навички - це вміння побачити проблему, поставати питання, висувати гіпотези, або робити припущення, давати визначення термінам, систематизувати вміння та навички спостереження; виконувати експерименти, вміння робити висновки, вміння структурування матеріалу, вміння доводити та захищати свою точку зору.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Depositing User: | Users 38 not found. |
Date Deposited: | 02 Jan 2020 13:50 |
Last Modified: | 02 Jan 2020 13:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8395 |