Логвіна-Бик, Т. А. and Ревіна, Д. О. (2019) Формування біологічного мислення при навчанні біології у загальноосвітніх закладах. Наука та освіта: досягнення та стратегії розвитку. Ч. 3: тези доп. XXII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 04 листопада 2019 р.. pp. 16-21.
![Формування біологічного мислення.pdf [thumbnail of Формування біологічного мислення.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Формування біологічного мислення.pdf
Download (708kB)
Abstract
В зв'язку з радикальною зміною методологічних парадигм вивчення природничих наук у навчальних закладах, вчителі та методисти з біології прийшли до висновку, що необхідно сформувати у учнів системне мислення про живу природу як середовище існування, а також стратегію поведінки сучасної людини в біосфері. Тому основна мета шкільної біологічної освіти - сформувати у учнів цілісну картину живої природи на основі емоційно-ціннісного ставлення до людей, природи, до світу взагалі. Це дає можливість розкрити перед учнями системність світу загалом та живої природи зокрема; висвітлити універсальність та різноманітність основних форм організації життя; довести положення про те, що природа є ієрархічною системою і кожний член ієрархії забезпечує зв'язки з системою.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра ботаніки, екології та садово-паркового господарства |
Depositing User: | Unnamed user with email botanika@mspu.edu.ua |
Date Deposited: | 02 Jan 2020 08:00 |
Last Modified: | 02 Jan 2020 08:00 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8387 |