Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування біологічного мислення при навчанні біології у загальноосвітніх закладах

Логвіна-Бик, Т. А. and Ревіна, Д. О. (2019) Формування біологічного мислення при навчанні біології у загальноосвітніх закладах. Наука та освіта: досягнення та стратегії розвитку. Ч. 3: тези доп. XXII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 04 листопада 2019 р.. pp. 16-21.

[thumbnail of Формування біологічного мислення.pdf] Text
Формування біологічного мислення.pdf

Download (708kB)

Abstract

В зв'язку з радикальною зміною методологічних парадигм вивчення природничих наук у навчальних закладах, вчителі та методисти з біології прийшли до висновку, що необхідно сформувати у учнів системне мислення про живу природу як середовище існування, а також стратегію поведінки сучасної людини в біосфері. Тому основна мета шкільної біологічної освіти - сформувати у учнів цілісну картину живої природи на основі емоційно-ціннісного ставлення до людей, природи, до світу взагалі. Це дає можливість розкрити перед учнями системність світу загалом та живої природи зокрема; висвітлити універсальність та різноманітність основних форм організації життя; довести положення про те, що природа є ієрархічною системою і кожний член ієрархії забезпечує зв'язки з системою.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Факультет природничих наук > Кафедра ботаніки, екології та садово-паркового господарства
Depositing User: Unnamed user with email botanika@mspu.edu.ua
Date Deposited: 02 Jan 2020 08:00
Last Modified: 02 Jan 2020 08:00
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8387

Actions (login required)

View Item
View Item