Шевченко, Ю. В. and Меркулова, Н. В. (2019) Специфіка тьюторського супроводу в умовах закладу загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (62). pp. 143-146.
![31.pdf [thumbnail of 31.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
31.pdf
Download (258kB)
Abstract
У статті розкрито проблему специфіки тьюторського супроводу в умовах закладу загальної середньої освіти. Відзначено, що в контексті модернізації системи освіти України, тьютор повинен спрямовувати свою професійно-педагогічну діяльність на реалізацію інноваційного змісту для поліпшення якості навчання учнів. Визначено, що результатом інноваційних процесів стає використання теоретичних і практичних нововведень, а також таких, що утворюються на межі теорії і практики тьюторського супроводу. Так, тьютор може виступати автором, дослідником, користувачем і пропагандистом інноваційних педагогічних технологій, теорій та концепцій.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 02 Jan 2020 09:54 |
Last Modified: | 08 Oct 2020 11:28 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8378 |