Доброжанова, Н. and Стотика, О. В. (2019) Формування креативності школярів-підлітків засобами джазу в музично-творчій діяльності. Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. pp. 104-105.
![Доброжанова, Стотика.pdf [thumbnail of Доброжанова, Стотика.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Доброжанова, Стотика.pdf
Download (469kB)
Abstract
Успішність формування креативності учнів-підлітків потребує побудови педагогічної моделі, в якій відображаються основні складові музично-творчої діяльності.Педагогічна модель формування креативності учнів-вокалістів визначається як схематичне відображення основних компонентів комплексного
процесу музично-творчої діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 21 Dec 2019 11:16 |
Last Modified: | 21 Dec 2019 11:16 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8353 |