Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Франчайзинг як інноваційний інструмент розвитку ресторанного бізнесу в Україні

Біляєв, С. С. and Романішин, В. Ю. (2018) Франчайзинг як інноваційний інструмент розвитку ресторанного бізнесу в Україні. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку, 12-14 верес. 2018 р.. pp. 10-11.

[thumbnail of Україна майбутнього Біляєв Романішин.pdf] Text
Україна майбутнього Біляєв Романішин.pdf

Download (639kB)

Abstract

Сучасний процес становлення і розвитку малого підприємництва України ускладнений
підвищеними комерційними ризиками і потребує вирішення великої кількості проблем, які значно знижують його економічну ефективність. Однією з таких проблем є складна взаємодія підприємств
малого і великого бізнесу. Для підвищення ефективності малого підприємництва необхідні нові
економічні механізми та способи ведення бізнесу. І одним із таких інноваційних інструментів
розвитку бізнесу є франчайзинг.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HG Фінанси
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Depositing User: Unnamed user with email marisyla@ukr.net
Date Deposited: 17 Dec 2019 13:35
Last Modified: 17 Dec 2019 13:35
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8282

Actions (login required)

View Item
View Item