Біляєв, С. С. and Романішин, В. Ю. (2018) Франчайзинг як інноваційний інструмент розвитку ресторанного бізнесу в Україні. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку, 12-14 верес. 2018 р.. pp. 10-11.
Україна майбутнього Біляєв Романішин.pdf
Download (639kB)
Abstract
Сучасний процес становлення і розвитку малого підприємництва України ускладнений
підвищеними комерційними ризиками і потребує вирішення великої кількості проблем, які значно знижують його економічну ефективність. Однією з таких проблем є складна взаємодія підприємств
малого і великого бізнесу. Для підвищення ефективності малого підприємництва необхідні нові
економічні механізми та способи ведення бізнесу. І одним із таких інноваційних інструментів
розвитку бізнесу є франчайзинг.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | H Суспільні науки > HG Фінанси |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу |
| Depositing User: | Unnamed user with email marisyla@ukr.net |
| Date Deposited: | 17 Dec 2019 13:35 |
| Last Modified: | 17 Dec 2019 13:35 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8282 |




