Ліпін, Микола (2019) Розум виховання і виховання розуму. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи (1). pp. 76-82.
ped_in_2019_1_13.pdf
Download (318kB)
Abstract
Сутність освіти полягає в розвитку людської суб’єктності, людини в людині. Вона вводить людську душу у величний та ієрархічний космос культурного канону. Без усвідомлення логіки розвитку людської суб’єктності, без роботи мислення ввести індивіда в культуру неможливо. Поза цією логікою людину приводять до наперед заданого масштабу, її знову і знову змушують брати участь у масштабних експериментах щодо виготовлення «нової людини». Освіта в усі часи активно брала участь у процесі формування зазначеної ієрархії, проте є два різних способи формування людського світогляду. У межах першого світогляд формується завдяки спеціалізованій діяльності виховання, а в межах другого – через становлення такої універсальної здібності, як мислення.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 09 Dec 2019 15:25 |
Last Modified: | 16 Dec 2019 07:12 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8278 |