Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Розум виховання і виховання розуму

Ліпін, Микола (2019) Розум виховання і виховання розуму. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи (1). pp. 76-82.

[thumbnail of ped_in_2019_1_13.pdf] Text
ped_in_2019_1_13.pdf

Download (318kB)

Abstract

Сутність освіти полягає в розвитку людської суб’єктності, людини в людині. Вона вводить людську душу у величний та ієрархічний космос культурного канону. Без усвідомлення логіки розвитку людської суб’єктності, без роботи мислення ввести індивіда в культуру неможливо. Поза цією логікою людину приводять до наперед заданого масштабу, її знову і знову змушують брати участь у масштабних експериментах щодо виготовлення «нової людини». Освіта в усі часи активно брала участь у процесі формування зазначеної ієрархії, проте є два різних способи формування людського світогляду. У межах першого світогляд формується завдяки спеціалізованій діяльності виховання, а в межах другого – через становлення такої універсальної здібності, як мислення.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 17 not found.
Date Deposited: 09 Dec 2019 15:25
Last Modified: 16 Dec 2019 07:12
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8278

Actions (login required)

View Item
View Item