Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Методологічні засади та стратегії формування брендів туристичних продуктів і послуг та здійснення брендингу туристичних організацій

Марченко, О. А. (2015) Методологічні засади та стратегії формування брендів туристичних продуктів і послуг та здійснення брендингу туристичних організацій. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії (1). pp. 72-79.

[thumbnail of Стаття.pdf] Text
Стаття.pdf

Download (287kB)

Abstract

У статті визначена актуальність формування брендів туристичних продуктів і
послуг як конкурентних переваг туристичних підприємств в умовах нестабільності ту-
ристичних ринків. Узагальнені сутнісні характеристики бренди, їх переваги та вплив на
ціни, рекламу й залучення споживачів. Виявлений зв'язок між брендами та конкурентними
перевагами туристичних підприємств. Обґрунтовані заходи їх брендингу. Визначені
стратегії його здійснення та їх маркетингові переваги.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу
Depositing User: Unnamed user with email marisyla@ukr.net
Date Deposited: 17 Dec 2019 09:55
Last Modified: 17 Dec 2019 09:55
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8251

Actions (login required)

View Item
View Item