Марченко, О. А. (2015) Методологічні засади та стратегії формування брендів туристичних продуктів і послуг та здійснення брендингу туристичних організацій. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії (1). pp. 72-79.
![Стаття.pdf [thumbnail of Стаття.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Стаття.pdf
Download (287kB)
Abstract
У статті визначена актуальність формування брендів туристичних продуктів і
послуг як конкурентних переваг туристичних підприємств в умовах нестабільності ту-
ристичних ринків. Узагальнені сутнісні характеристики бренди, їх переваги та вплив на
ціни, рекламу й залучення споживачів. Виявлений зв'язок між брендами та конкурентними
перевагами туристичних підприємств. Обґрунтовані заходи їх брендингу. Визначені
стратегії його здійснення та їх маркетингові переваги.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу |
Depositing User: | Unnamed user with email marisyla@ukr.net |
Date Deposited: | 17 Dec 2019 09:55 |
Last Modified: | 17 Dec 2019 09:55 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8251 |