Мінкова , О. Ф. (2015) Мовні особливості публіцистичного рекламного тексту. Наукові записки Національного університету "Острозька академія" (56). pp. 200-203.
![NZ_Vyp_56-200-203.pdf [thumbnail of NZ_Vyp_56-200-203.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
NZ_Vyp_56-200-203.pdf
Download (363kB)
Abstract
У статті розглядаються мовні особливості, специфіка та основні вимоги до публіцистичного рекламного тексту
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Depositing User: | Users 32 not found. |
Date Deposited: | 23 Nov 2016 06:54 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/808 |