Саржан, А. С. (2019) Формування принципу креативного підприємництва в сучасній Україні. In: Становлення механізму публічного управління розвитком територій як пріоритет державної політики децентралізації, 28-29, Житомир.
![zbirnik28112019-532-534.pdf [thumbnail of zbirnik28112019-532-534.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
zbirnik28112019-532-534.pdf
Download (429kB)
Abstract
Особливості формування світоглядних цінностей креативних підприємців в умовах глобальних викликів сучасного світу передбачає інтеграцію різних економічних, філософських, соціологічних, культурологічних концепцій. Це і інформаційний менеджмент, і комунікаційний менеджмент, і інноваційний менеджмент, і креативна економіка, і управління інтелектуальною власністю, і комунікативне право, і сучасні форми організації, і практична філософія, які швидко вплітають в себе сучасні теорії і практики як педагогічного, так і сучасного менеджменту, в основі якого культура управління, управління знаннями, управління підготовкою висококваліфікованих спеціалістів, які будуть конкурентоспроможними на міжнародній арені.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 26 Nov 2019 09:11 |
Last Modified: | 02 Dec 2019 10:11 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8075 |