Савлук, І. В. (2019) Позитивна мотиваційна складова як провідна психолого-педагогічна умова вдосконалення музично-виконавської майстерності студентів вищих закладів освіти. Молодь і ринок (8). pp. 115-120. ISSN 2308-4634
![Савлук стаття.pdf [thumbnail of Савлук стаття.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Савлук стаття.pdf
Download (159kB)
Abstract
У статті висвітлюється зміст психолого-педагогічних умов (когнітивних, асертивних, аналітично-рефлексивних, інтеграційних, креативних), необхідних для формування у студентів вмінь повноцінного сприймання та переконливого художньовиконавського втілення музичних творів. Виділяються найбільш важливі групи позитивних мотивів, що впливають на формування стану психічної готовності до публічного виступу. У змісті мотиваційної складової автор поєднує наступні аспекти музично-виконавської підготовки: цілеспрямоване педагогічне керівництво, самостійну виконавську підготовку студента, співтворчу діяльність викладача та студента у процесі побудови виконавської концепції музичного твору.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | M Музика і книги про музику > M Музика |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4401 not found. |
Date Deposited: | 03 Dec 2019 12:20 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 05:38 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8066 |