Прийма, Сергій (2002) Організація практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: зб. наук. пр. (2). pp. 192-196.
![infobook-192-196.pdf [thumbnail of infobook-192-196.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
infobook-192-196.pdf
Download (85kB)
Abstract
Базуючись на принципі використання проблемної графіки,
модельно-символічна технологія сприяє активізації самостійної
пізнавальної діяльності не тільки на перших двох-інформаційно-
рецепторному та репродуктивному – рівнях, а й на третьому –
творчому рівні.
Але, як вказує досвід впровадження даної технології в про-
цес навчання, зокрема вивчення комп’ютерних наук [1, с. 26],
використання проблемної символіки потребує переосмислення
організаційних форм навчання, зокрема таких як практична ро-
бота.
Саме необхідність удосконалення змісту, методів та форм
проведення практичних робіт з інформатики у вищій школі в
умовах впровадження модельно-символічної технології і визна-
чила напрямок нашого дослідження.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 42 not found. |
Date Deposited: | 29 Dec 2016 10:02 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/804 |