Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Організація практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології

Прийма, Сергій (2002) Організація практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: зб. наук. пр. (2). pp. 192-196.

[thumbnail of infobook-192-196.pdf] Text
infobook-192-196.pdf

Download (85kB)

Abstract

Базуючись на принципі використання проблемної графіки,
модельно-символічна технологія сприяє активізації самостійної
пізнавальної діяльності не тільки на перших двох-інформаційно-
рецепторному та репродуктивному – рівнях, а й на третьому –
творчому рівні.
Але, як вказує досвід впровадження даної технології в про-
цес навчання, зокрема вивчення комп’ютерних наук [1, с. 26],
використання проблемної символіки потребує переосмислення
організаційних форм навчання, зокрема таких як практична ро-
бота.
Саме необхідність удосконалення змісту, методів та форм
проведення практичних робіт з інформатики у вищій школі в
умовах впровадження модельно-символічної технології і визна-
чила напрямок нашого дослідження.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 42 not found.
Date Deposited: 29 Dec 2016 10:02
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/804

Actions (login required)

View Item
View Item