Крамаренко, Р. (2014) Результати педагогічного експерименту із використання кімнатних рослин. Студентський меридіан (13). pp. 13-14.
Результати педагогічного експерименту.pdf
Download (570kB)
Abstract
Завданням роботи було визначення педагогічної ефективності розробленої нами методики використання кімнатних рослин у позакласній роботі з біології. Для цього було проведено психолого-пєдагогічний експеримент у школі, в ході якого ми з'ясовували, як впливає залучення учнів поза класом до проведення дослідів з кімнатними рослинами, їх участь у роботі гуртка «Кімнатне квітникарство» й у проведенні позакласного заходу «Світ кімнатних рослин», щоб з'ясувати рівень їхніх знань із ботаніки. До педагогічного експерименту були залучені учні 7-А і 7-Б класів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
| Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра ботаніки, екології та садово-паркового господарства |
| Depositing User: | Unnamed user with email botanika@mspu.edu.ua |
| Date Deposited: | 08 Nov 2019 13:13 |
| Last Modified: | 08 Nov 2019 13:13 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7919 |




