Логвіна-Бик, Т. А. (2017) Створення квітників як шлях до формування біологічного мислення. Сучасний світ як результат антропогенної діяльності: зб. матеріалів Всеукр. наук. інтернет-конф. з міжнар. участю, 10-12 жовтня 2017 року. pp. 139-141.
Створення квітників.pdf
Download (1MB)
Abstract
В умовах гуманізації біологічної освіти, компетентнісного підходу до навчання школярів та світоглядних орієнтирів, пріоритет надається не тільки науковим знанням і оволодінню ними на теоретичному рівні пізнання, але і потребує більш глибокого засвоєння основ біології та використання теоретичних знань в практичній діяльності, що відповідає формуванню компетентностей уміння вчитися впродовж життя, ініціативності, підприємливості, вміння працювати в команді, використання надбань біологічної науки для добробуту людини і безпеки довкілля, екологічній грамотності, створення екологічних проектів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QK Ботаніка |
| Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра ботаніки, екології та садово-паркового господарства |
| Depositing User: | Unnamed user with email botanika@mspu.edu.ua |
| Date Deposited: | 05 Nov 2019 09:54 |
| Last Modified: | 05 Nov 2019 09:54 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7917 |




