Шутов, Д. О. (2019) Діяльність вчителя історії профільної школи як суб’єкта освітніх процесів в контексті ідей толерантності та гуманізму – актуальних принципів сучасного цифрового суспільства. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Публічне управління в системі координат: демократія, децентралізація, місцеве самоврядування», 18, Мелітополь.
![1. Секція Філософія!-99-102 (1).pdf [thumbnail of 1. Секція Філософія!-99-102 (1).pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
1. Секція Філософія!-99-102 (1).pdf
Download (465kB)
Abstract
Система освіти є дзеркальним відображенням цивілізаційного розвитку суспільства. На нашу думку освіта повинна бути першопричиною якісного розвитку соціуму, а не його пасивним результатом, відбиваючи так зване
«суспільне замовлення», так би мовити йдучи за запитом, а не формуючи його. Історичний досвід доводить, що саме наука в її істинному розумінні стала символом динамічного прогресу людства починаючи лише з XIX століття, а не наслідком його попередніх інтелектуальних спроб і помилок.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 17 not found. |
Date Deposited: | 16 Oct 2019 12:13 |
Last Modified: | 23 Oct 2019 07:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7803 |