Окса, М. М. and Хілліг, Г. (2016) Своєрідність хронотопу в «Педагогічній поемі» А. С. Макаренка. Художні модуси хронотопу в культурно-мистецькому дискурсі: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 179-183.
Своєрідність хронотопу.pdf
Download (144kB)
Abstract
Не зважаючи на те, що пишуть М.Ф.Гетманецьі І.О.Гетьманець, що в останні роки на перший план висунуто його педагогічну спадщину, навкруги якої серед педагогів йде гостра полеміка, Макаренко –письменник як і досі викликає зацікавленість читачів у всьому світі. В зв’язку з вічною соціальною проблемою безпритульного дитинства, що з особливою гостротою проявилась в пострадянський період і в Україні, великою популярністю користується його кращий твір –«Педагогічна поема».
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 23 Oct 2019 08:16 |
Last Modified: | 23 Oct 2019 08:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7776 |