Прийма, Сергій (2007) Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти: зб. ст, 1 (16). pp. 190-198.
![Priyma_st.pdf [thumbnail of Priyma_st.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Priyma_st.pdf
Download (130kB)
Abstract
У публікації виконано аналіз проблеми підвищення якості освіти через призму процесу впровадження
компетентнісно зорієнтованого підходу до розробки стандартів професійної підготовки сучасного фахівця.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 42 not found. |
Date Deposited: | 14 Nov 2016 06:41 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/776 |