Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Проблеми становлення професійно-гуманістичних мотивів сучасної педагогічної діяльності

Елькін, М. В. (2010) Проблеми становлення професійно-гуманістичних мотивів сучасної педагогічної діяльності. Личность в едином образовательном пространстве. pp. 92-94.

[thumbnail of проблеми становлення.pdf] Text
проблеми становлення.pdf

Download (235kB)

Abstract

Одним з найважливіших компонентів професійної педагогічної діяльності є її мотивація. За визначенням психологів, мотив –це спонукальна причина, привід до виконання дії. Один і той же мотив може направляти людину до різних цілей, а дія може здійснюватись різними способами (це визначається умовами діяльності), тобто операціями. За А.К.Марковою, показником професіоналізму вчителя є не тільки і не стільки продуктивність його праці, а особливості його мотивації та ціннісні орієнтації (Маркова А.К.,1995).В психолого-педагогічній літературі прослідковуються різні підходи вчених до визначення категорії «мотивація», «мотиви», «мотиваційна сфера» в педагогічній професійній діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Unnamed user with email volikalla64@gmail.com
Date Deposited: 17 Oct 2019 13:26
Last Modified: 17 Oct 2019 13:26
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7740

Actions (login required)

View Item
View Item