Елькін, М. В. (2010) Проблеми становлення професійно-гуманістичних мотивів сучасної педагогічної діяльності. Личность в едином образовательном пространстве. pp. 92-94.
![проблеми становлення.pdf [thumbnail of проблеми становлення.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
проблеми становлення.pdf
Download (235kB)
Abstract
Одним з найважливіших компонентів професійної педагогічної діяльності є її мотивація. За визначенням психологів, мотив –це спонукальна причина, привід до виконання дії. Один і той же мотив може направляти людину до різних цілей, а дія може здійснюватись різними способами (це визначається умовами діяльності), тобто операціями. За А.К.Марковою, показником професіоналізму вчителя є не тільки і не стільки продуктивність його праці, а особливості його мотивації та ціннісні орієнтації (Маркова А.К.,1995).В психолого-педагогічній літературі прослідковуються різні підходи вчених до визначення категорії «мотивація», «мотиви», «мотиваційна сфера» в педагогічній професійній діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
Date Deposited: | 17 Oct 2019 13:26 |
Last Modified: | 17 Oct 2019 13:26 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7740 |