Аносов, І. П. and Елькін, М. В. (2013) Антропологічний підхід до процесу виховання як фактор гармонійного розвитку особистості. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 29 (82). pp. 119-124.
![АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ.pdf [thumbnail of АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ.pdf
Download (277kB)
Abstract
У статті автор, розкриваючи антропологічні засади процесу виховання, доводить, що врахування біологічних, соціальних і духовних чинників у виховному процесі сприяє гармонійному розвитку особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 16 Oct 2019 09:07 |
Last Modified: | 12 Oct 2020 11:17 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7736 |