Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології

Прийма, Сергій (2003) Методичні рекомендації до організації практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. наук. пр. (6). pp. 67-76.

[thumbnail of 8.pdf] Text
8.pdf

Download (184kB)

Abstract

Реформування системи освіти України, зміна національної освітньої парадигми, що спрямовані на формування та розвиток соціально-активної, творчої особистості, вимагають впровадження нових концепцій навчання, пошуку шляхів вдосконалення педагогічного процесу. Головний стратегічний напрямок розвитку вітчизняної освіти, як середньої, так і вищої, передбачає переосмислення не тільки змісту, але й методів, організаційних форм, всього стилю навчання. Криза освіти, пов'язана з протиріччям між об'ємом матеріалу, часом, виділеним на його вивчення, та вимогами до рівня кваліфікації майбутнього спеціаліста (в інформатиці ця проблема постає особливо актуально), призводить до необхідності зміни традиційного навчання новим, що грунтувалося б на відмові від стандартно-стереотипного, шаблонного мислення та орієнтувалося б на підготовку здатної до швидкої адаптації в сучасних умовах динамічної зміни суспільства творчої особистості. Саме таким і є розвивальне навчання, головна мета якого полягає в розвитку особистості як найвищої цінності суспільства, розвитку її розумових здібностей, формуванні громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагаченні на цій основі інтелектуального, творчого потенціалу українського народу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 42 not found.
Date Deposited: 21 Nov 2016 07:17
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/773

Actions (login required)

View Item
View Item