Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Технологічна компетентність як компонент професійної підготовки майбутніх вчителів

Прийма, Сергій and Чорна , Ж.А. (2003) Технологічна компетентність як компонент професійної підготовки майбутніх вчителів. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр. (20). pp. 130-132. ISSN 2077-1827

[thumbnail of priiima.pdf] Text
priiima.pdf

Download (135kB)

Abstract

У публікації виконано системне дослідження технологічної компетентності вчителя інформатики як результативно-діяльнісної характеристики його професійно-педагогічної підготовки. Зроблено висновок про те, що технологічна компетентність є складною, відкритою, соціально-економічною системою, функцією якої є ефективне і результативне здійснення професійно-педагогічної діяльності в умовах технологізації освіти, а системоутворювальним
фактором є сама професійно-педагогічна діяльність. Аналіз технологічної компетентності вчителя інформатики через
призму рівня професійного розвитку дозволив виділити такі її складові як технологічні знання, вміння й навички, значущі особистісні якості та досвід, ставлення та спроможність до педагогічної діяльності в умовах технологізації освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 42 not found.
Date Deposited: 14 Nov 2016 06:17
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/772

Actions (login required)

View Item
View Item