Іваненко, Володимир (2016) Особистісно-значуща діяльність школярів на уроках фізичного виховання. Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи: матеріали VI Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. pp. 107-112.
This is the latest version of this item.
![Humanitarica 6.pdf [thumbnail of Humanitarica 6.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Humanitarica 6.pdf
Download (487kB)
Abstract
У статті розглядаються такі психолого-педагогічні категорії, як
потреби,інтереси, ціннісні орієнтації, фізичний потенціал та суб’єктивний
досвід, врахування яких в процесі фізичного виховання сприяє усвідомленню
значущості для учнів фізкультурної діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 08 Oct 2019 06:02 |
Last Modified: | 08 Oct 2019 06:02 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7719 |
Available Versions of this Item
-
Особистісно-значуща діяльність школярів на уроках фізичного виховання. (deposited 06 Oct 2019 23:33)
- Особистісно-значуща діяльність школярів на уроках фізичного виховання. (deposited 08 Oct 2019 06:02) [Currently Displayed]