Діалогічна культура майбутніх учителів: спроба філософського підсилення

Троїцька, Олена (2016) Діалогічна культура майбутніх учителів: спроба філософського підсилення. Versus (8). pp. 77-81. ISSN 2310-4562

[thumbnail of 15.pdf] Text
15.pdf

Download (798kB)

Abstract

Підтверджено актуальність розроблення діалогічних стратегій в освіті, зокрема в контексті розвитку педагогічної культури. Продовжено традицію висвітлення філософського обґрунтування необхідності діалогізації освіти й культури, повноцінного культурного зростання особистості, сутність якого відрефлексовано й доповнено діалогічними компонентами. Потенціал і можливості філософії експліковано як методологічний, теоретичний і практичний супровід: філософське осмислення автентичного й консенсуального підходу до комунікації, до предметного вивчення світу, до суб’єкт-суб’єктних відносин у професійній підготовці, які зростають до суб’єкт-суб’єктно-об’єктних відносин; філософія здатна допомогти особистості поєднати внутрішню й зовнішню культуру, подолати смислові розбіжності гуманітарних наук і діяльності.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 10 Nov 2016 13:50
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/771

Actions (login required)

View Item
View Item