Шаров, С. В. (2009) Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (35). pp. 55-61. ISSN 2312-2471
![stattya_sharov_2009.pdf [thumbnail of stattya_sharov_2009.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
stattya_sharov_2009.pdf
Download (161kB)
Abstract
У статті проводиться порівняльний аналіз понять “фактор” і “умова”, подаються основні дидактичні та організаційно-педагогічні умови організації самостійної навчальної діяльності студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 08 Oct 2019 08:12 |
Last Modified: | 08 Oct 2019 08:12 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7606 |