Шаров, С. В. (2009) Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (35). pp. 55-61. ISSN 2312-2471
stattya_sharov_2009.pdf
Download (161kB)
Abstract
У статті проводиться порівняльний аналіз понять “фактор” і “умова”, подаються основні дидактичні та організаційно-педагогічні умови організації самостійної навчальної діяльності студентів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра української філології та зарубіжної літератури |
| Depositing User: | Users 33 not found. |
| Date Deposited: | 08 Oct 2019 08:12 |
| Last Modified: | 08 Oct 2019 08:12 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7606 |




