Єрьоміна, Л. Є. (2018) «Навчитися вчитися» як провідна ідея Нової української школи. In: Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи, 14-16.06.2018, Мелітополь.
![ЄЛЄ-НУШ-конвертирован.pdf [thumbnail of ЄЛЄ-НУШ-конвертирован.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
ЄЛЄ-НУШ-конвертирован.pdf
Download (199kB)
Abstract
Публікація присвячена ключовим компетентностям Нової української школи (спілкування державною мовою, вміння спілкуватися іноземними мовами, математична грамотність, компетентності в природничих науках і технологіях інформаційно-цифрова компетентність, вміння вчитися упродовж життя, вміння ініціювати й генерувати нові ідеї, соціальна та громадянська компетентність, обізнаність та самовираження у сфері культури. екологічна грамотність і здорове життя). У статті зазначено, що ці компетентності є надпредметними і відрізняються від освітніх тим, що моделюють діяльність учня для його повноцінного життя у майбутньому.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Speech) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 4349 not found. |
Date Deposited: | 08 Oct 2019 08:13 |
Last Modified: | 08 Oct 2019 08:13 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7598 |